Monday, January 08, 2007

a new hope....2007

wow...lame aku tak berblogging...been busy for quite some time and tak de idea pun ye jugak...

so now dah 2007...
2006...tahun yang banyak menyimpan suka duka, banyak mengajar aku erti hidup, cukup berbeza dari tahun-tahun sebelumnya...bermacam-macam kenangan yang aku lalui, manis, masin, masam dan pahit...pahit yang sampai sekarang pun tak tertelan lagi...
dan tahun 2006 juga telah berjaya membuat aku confuse dengan diri aku sendiri..

2007...aku harap tahun ini akan mengubah sedikit sebanyak routine kehidupan aku selama ini...sentiasa positif dan berdoa yang terbaik akan tercapai dalam tahun ini...

hope everything goes well in 2007...lalalalalalala



** first album aku beli tahun ni...best...kalau sean ghazi buat concert, sure aku pegi punye...

...shall we dance...errmmmm, anybody?

No comments: